Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Folk och jobb

Dagligvaruveteranen är redo att ta Hemmakväll till nästa nivå: ”Inspirerande”

Publicerad: 19 januari 2022, 12:12

Jan Richter, vd för Hemmakväll.

Foto: Pressbild


Hemmakvälls nya vd är på plats. Dagligvaruveteranen Jan Richter ser stor potential för kedjan. ”Jag tror på att utveckla kunderbjudandet och sälj i flera olika kanaler samt på flera områden”, säger han till Dagligvarunytt.


Ämnen i artikeln:

Willys

I september meddelade Hemmakväll att de värvat dagligvaruveteranen Jan Richter som ny vd för kedjan efter Ulrika Wallberg, som gick vidare till Estrella.  

Vill du läsa vidare?

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Tidning direkt i brevlådan, 39 nr per år
Aktuell överblick, fördjupning och insyn i svensk och utländsk dagligvaruhandel.

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 2 795 kr ex. moms (ord. pris 3 495 kr ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala material och vår tidning. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har då möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Willys

Dela artikeln:

Alla nyheter om dagligvaruhandeln – i ett nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev